20 april
Huizen F2 - Rohda F2
Atlantis F2 - Huizen F3

Verenigingsnieuws

Op de JAV van 2018 werd door meerdere leden de opmerking gemaakt der er zo weinig bekend was over wat er allemaal gebeurt in de vereniging. Daarom is het bestuur vanaf begin 2019 begonnen om op toerbeurt het ‘verenigingsnieuws’ te schrijven. Wij zien dit verenigingsnieuws niet als het echte goede antwoord op de vraag vanuit de JAV. Daarom is er een overleg gepland met de commissies op 27 maart 2019, om gezamenlijk te kijken wat de beste manier is om gezamenlijk alle leden en ouders van jeugdleden te laten weten wat er gebeurt en staat te gebeuren in en rond de vereniging.

Kantine trainingsavonden

Het bestuur heeft de vraag gekregen, waarom de kantine tijdens de zaalperiode niet open is op de maandag- en donderdagavond (trainingsavonden). Er zijn (helaas) geen vrijwilligers gevonden, die op de deze avonden achter de bar willen staan. Daardoor is besloten om de kantine geheel te sluiten op deze avonden.

Schenktijd Alcohol

Op de JAV werd de vraag gesteld over de schenktijden van alcohol in onze kantine. Inmiddels is hier door het bestuur een besluit in genomen: wij blijven hanteren da wij voor 15.00 uur geen alcohol en wordt er tijdens jeugdactiviteiten geen alcohol geschonken. De enige uitzondering hierin is dat in het geval dat de A1 tussen de seniorenwedstrijden speelt, dan laten wij de regel van de jeugdactiviteit vallen.

Cursus reanimatie

De afgelopen jaren heeft het bestuur aan trainers/begeleiders de gelegenheid geboden deel te nemen aan een cursus reanimatie. Ook voor 2019 willen we dat graag faciliteren, wij hebben op dit moment 6 aanmeldingen, dit zijn er net te weinig om de cursus door te laten gaan. Mocht je toch belangstelling hebben stuur dan een e-mail aan secretariaat@kvhuizen.nl onder vermelding van ‘Reanimatie’.

10 jaar lidmaatschap G-leden

Vrijdag 18 maart hebben 4 leden uit het G-team een medaille ontvangen voor het 10 jaar lidmaatschap. De medailles werden uitgereikt door Theo Vijfhuize (voorzitter) tijdens, een activiteit speciaal voor onze G-leden. Tijdens deze activiteit hebben ze onder anderen pannenkoeken gegeten.

Aanmeldingsformulier aangepast

Door de AVG-wetgeving die vorig jaar is ingegaan, moesten er ook een aantal aanpassingen worden gedaan voor het aanmeldingsformulier. Daarbij is in overleg met de commissies gekeken of er nog andere wijzigingen doorgevoerd konden worden. Inmiddels is het nieuwe aanmeldingsformulier beschikbaar. Ben je nieuwsgierig, kijk dan op www.kvhuizen.nl onder het kopje ‘lid worden’.

Nieuwe Hoofdtrainer

Afgelopen periode is de TC druk bezig geweest een profielschets en vacature op te maken voor de nieuwe hoofdtrainer van volgend seizoen. Deze zijn inmiddels beide gepubliceerd. Zodra er meer bekend is over een nieuwe hoofdtrainer, zal dit uiteraard zo snel mogelijk worden gecommuniceerd met de vereniging.

Materiaalhok

Het materiaal hok wordt de laatste tijd steeds minder goed opgeruimd. Zorg ervoor dat we met elkaar het materiaalhok netjes houden, ruim de spullen op waar het hoort!

Kleedkamers

Het gebeurt nu regelmatig dat er veel tassen en kleding op de banken in de kleedkamer blijven liggen, waardoor het nauwelijks mogelijk is de banken te gebruiken om op te zitten. Het verzoek is om de banken vrij te houden en tassen/kleding op de grond of in het tassenrek te zetten.

Vertrek Theo Vijfhuize (Voorzitter)

Theo heeft aangegeven uiterlijk op de JAV van 2020 te stoppen als voorzitter. Het bestuur zal alvast beginnen met de zoektocht naar een nieuwe voorzitter. Ben of ken jij iemand die deze functie graag zou willen vervullen? Neem dan contact op met Theo: Voorzitter@kvhuizen.nl

Vloer bestuurskamer

In het vorige verenigingsnieuws werd gemeld dat er afgelopen zomer een forse waterschade in de bestuurskamer is geweest. Inmiddels is de vloer van de bestuurskamer vervangen en zal er zeer binnenkort ook een nieuwe kast worden neergezet, zodat de bestuurskamer weer netjes opgeruimd en gebruikt kan worden.