23 maart
Furore D2 - Huizen D2

Nationale Sportweek

Als deelnemer aan de Nationale Sportweek en in samenwerking met het Sport Platform Huizen organiseert de Korfbalvereniging Huizen drie activiteiten.

1.       Op 22 september zijn kinderen t/m 15 jaar vanaf 18.00 uur van harte welkom op ons sportcomplex aan de Bovenweg om kennis te maken met de korfbalsport.

Op grond van je leeftijd doe je mee met een (aangepaste) training van een echt korfbalteam. Om je bij het juiste team in te kunnen delen, is het handig je komst even aan te melden op email sportweek@kvhuizen.nl, dan kunnen wij je laten weten hoe laat je het beste kunt komen.

2.       Voor deze trainingen is alle korfballers gevraagd een vriendje of vriendinnetje mee te nemen. Je bent dus niet alleen als niet korfballer. Samen sporten is 2x zo leuk sporten!

3.       Op zaterdag 24 september zijn tussen 10.00 en 11.00 uur (licht) verstandelijk gehandicapten (alle leeftijden) van harte welkom de training van onze G groep mee te maken. Bij onze G groep die al bijna 10 jaar bestaat, staat plezier in bewegen en plezier met elkaar voorop. Ook hiervoor geldt dat het handig is als je je even aanmeldt op email sportweek@kvhuizen.nl.

Kun je niet op 22 of 24 september, meld je dan toch aan op sportweek@kvhuizen.nl, dan nemen wij contact op om een andere dag af te spreken om kennis temaken met de Korfbalvereniging Huizen en korfbal.