Belactie Vriendenloterij een succes

In samenwerking met de Vriendenloterij heeft de KVH woensdag 29 oktober met een zevenkoppig callcenter 25 nieuwe loten aan de KVH gekoppeld. Alle leden en ouders van jeugdleden zijn gebeld om te vragen of zij lid wilden worden van de Vriendenloterij. Een lot kost slechts € 12,50 per maand (14 trekkingen per jaar) en maar liefst de helft is direct voor de KVH. De inkomsten worden gebruikt voor opleiding jeugdtrainers en coaches, aanschaf korfbalmaterialen en groot onderhoud kantine.

Mochten er leden en of ouders niet bereikt zijn en wil je alsnog lid worden, mail dan even naar theo.vijfhuize@ziggo.nl. Ben je al wel lid van de Vriendenloterij, maar nog niet voor de KVH, koppel dan je lot(en) alsnog aan de KVH door even met de Ledenservice van de Vriendenloterij te bellen op 0900 – 300 1400 (€ 0,50 per gesprek).

Het bestuur bedankt alle leden en ouders die positief hebben gereageerd op de vraag voor de KVH lid te worden van de Vriendenloterij; samen bouwen aan de KVH op een hoger nivo.