Theo Vijfhuize bereid om voorzittershamer weer op te nemen

Theo VijfhuizeHet bestuur is verheugd om te kunnen meedelen dat Theo Vijfhuize bereid is gevonden om de voorzittershamer weer op te pakken. Theo is voor de vereniging geen onbekende, nadat hij eerder al twee periodes het voorzitterschap van de KV Huizen heeft bekleed. Het bestuur is dan ook zeer verheugd met de kandidatuur van Theo en kijkt uit naar de hernieuwde samenwerking.

In goed onderling overleg is besloten dat Theo al per 1 juli 2014 als voorzitter operationeel wordt. De feitelijke benoeming zal natuurlijk eerst op de Jaarlijkse Algemene Vergadering (JAV) 2014 plaats kunnen vinden.

Met de komst van Theo komt er een einde aan een zoektocht naar een nieuwe voorzitter, nadat Jaap van Ginkel in 2013 afscheid nam als voorzitter. Het afgelopen seizoen heeft het bestuur zonder voorzitter gefunctioneerd.

Theo zal leiding gaan geven aan het KVH-bestuur in een overgangsperiode. Een periode waarin wij streven naar een jongere generatie bestuursleden die de bestuurlijke taken van de korfbalvereniging moet gaan overnemen van de ‘oude garde’.

Indien er vragen zijn kunt u deze stellen aan één van de bestuursleden of een email sturen aan secretariaat@kvhuizen.nl