Re-styling korfbalkantine

In de laatste 2 jaarvergaderingen hebben we jullie al geïnformeerd over onze plannen om de kantine te ‘re-stylen’. Het ontwerp is af en we gaan deze vanaf 14 maart (vrijwilligersborrel) in de kantine presenteren. We hopen daarmee dat jullie net zo enthousiast worden als wij!

Waarom deze plannen?

De kantine is het sociale hart van de vereniging. Meer sfeer in de kantine nodigt natuurlijk uit tot ‘langer blijven’ waardoor de saamhorigheid zal worden versterkt. Dit is van groot belang voor onze vereniging.

Wij zijn overtuigd dat het nieuwe ontwerp door het creëren van meerdere hoeken, een andere vloer en  door de ruimte kleiner te laten lijken (ombouw bar) voor deze sfeer kan gaan zorgen.

De bekostiging van dit project valt buiten de huidige begroting van de vereniging.  Omdat er enorm veel geld nodig is spreken we over een meerjarenplan en zal niet alles in 1 keer gerealiseerd kunnen worden. Om geld in te zamelen zullen er  daarom de komende jaren diverse  geldinzamelingsacties georganiseerd worden.

Bekijk het ontwerp eens en laat je mening horen.

Ook als je een goed idee hebt voor een geldinzamelingsactie en/of ons wilt helpen bij het organiseren hiervan horen wij dat graag!

Bestuur KVH (info@kvhuizen.nl)