Productiefout in nieuwe shirt: lever het shirt weer in!

Beste (ouders van) leden,

Velen van u hebben vandaag een mail ontvangen van sportzaak Sportief over het terugbrengen van de nieuwe KVH shirts.

Helaas is in het productie proces bij de fabrikant iets misgegaan waardoor een verkeerde kraag in het shirt is gezet. Wellicht is het u al opgevallen maar op de schouders vormt zich een vreemde punt in het shirt. Gelukkig heeft de fabrikant de fout inmiddels erkend en ook toegezegd deze te zullen herstellen. Het is daarom belangrijk dat u het shirt zo snel mogelijk weer inlevert.

Dat kan zoals gezegd bij sportzaak Sportief in Naarden maar wij kunnen ons voorstellen dat het voor u handiger is als u het shirt bij de KVH kunt inleveren.

Op de volgende tijdstippen zal daarom de kantine van de KVH geopend zijn:

1. zaterdag 30 juni van 10:00 - 12:00 uur
  2. maandag 2 juli van 19:00 - 21:00 uur
  3. dinsdag 3 juli van 19:00 - 21:00uur

We verzoeken u om het shirt indien mogelijk in de oorspronkelijke verpakking of anders in een afgesloten plastic tas in te leveren en op de verpakking de naam en het team (van afgelopen seizoen) van het lid en de volledige maat te vermelden.

Voor alle duidelijkheid: Het gaat dus alleen om de shirts!!!

Natuurlijk geldt: Hoe eerder we de shirts hebben verzameld hoe beter. Wacht dus niet tot het laatste moment!!!

Uiteraard betreuren wij deze gang van zaken maar we vertrouwen erop dat deze fout snel en zorgvuldig door de fabrikant wordt hersteld zodat we bij het begin van de competitie 2012/2013 alsnog in ons nieuwe tenue kunnen sporten.

Bestuur Korfbalvereniging Huizen