23 maart
Furore D2 - Huizen D2

Doelshoppen

ImageIedereen koop wel eens iets via het Internet. Wist je dat je door aankopen te doen via een groot aantal webwinkels ook de KV Huizen kan steunen? Dit kan op een eenvoudige manier via doelshoppen, bereikbaar via het logo linksboven op de website.
Dus koop je in de komende Sinterklaas- en kerstperiode (of daarna) je cadeaus online, doe dit dan via doelshoppen en steun de KV Huizen.

Van elke aankoop (bij o.a. Bol.com, Zalando, Wehkamp, Bart Smit en Thuisbezorgd.nl), die wordt gedaan gaat een gedeelte naar de vereniging, terwijl je toch gewoon de normale prijs betaalt.
Een eenvoudige wijze om onze vereniging te steunen. Koop je dus binnenkort wat online, doe dit via de banner op onze website en verdien geld voor de KV Huizen.

Klik op het logo of de link in dit artikel om meer te lezen over Doelshoppen en een uitleg hoe dit werkt.