Fout

[sigplus] Ernstige fout: Afbeeldingsmap moet een een relatief pad vanaf de basis map van de afbeeldingen zijn.

Team van de Week: Huizen E1

Image18 Februari was de E1 aan de beurt om tijdens de thuiswedstrijd van Huizen 1 in de schijnwerpers te staan als Team van de Week.

Een prachtig spandoek werd gemaakt, een korf met foto’s van de spelers en speelsters uit de E1. Deze kreeg natuurlijk een prominente plaats in sporthal De Meent.
Daarnna was het tijd om de spelers en de speelsters van de E1 voor te stellen aan het publiek. Nadat de 1e helft van de wedstrijd op de reservebank was bekeken was het tijd voor een lekkere snack.
Na de tweede helft was de leuke middag helaas al weer voorbij.

Hieronder nog foto’s van dit evenement, met dank aan Tom Hardeman en Remco Veenendaal.

{gallery}/Team van de Week/20120218 E1/{/gallery}