Fout

[sigplus] Ernstige fout: Afbeeldingsmap moet een een relatief pad vanaf de basis map van de afbeeldingen zijn.

Teams van de Week: Huizen D3 en E3

ImageOp 11 februari waren Huizen D3 en Huizen E3 het Team van de Week tijdens de thuiswedstrijd tegen Animo.

Op zaterdagmiddag kwamen beide teams in de kantine bijeen om een mooi spandoek te maken. Nadat twee mooie spandoeken in de zaal werden opgehangen, gingen de dteams op de foto met Huizen 1. Ook werden de teams voorgesteld aan het publiek in sporthal De Meent. Daarna werd de eerste helft van de wedstrijd van dichtbij gevolgd. In de rust was het tijd voor een verdiende snack en daarna werd de tweede helft vanaf de tribune gevolgd.
Huizen 1 won in een spannende wedstrijd net van Animo, wat de middag nog leuker maakte.

Hieronder nog een aantal foto’s van deze middag.

{gallery}/Team van de Week/20120211 D3E3/{/gallery}