Fout

[sigplus] Ernstige fout: Afbeeldingsmap moet een een relatief pad vanaf de basis map van de afbeeldingen zijn.

Team van de Week: Huizen D2

ImageOp 14 januari was Huizen D2 het Team van de Week tijdens de thuiswedstrijd tegen VIKO.

Op maandag was Huizen 1-speelster Jacqueline Doorn al langsgekomen op de training van de meiden van de D2 om een leuke training te geven.
Op zaterdagmiddag begon het echt voor het team. Eerst werd een aanmoedigingskreet op een spandoek geschilderd en daarna mocht het team de wedstrijdbespreking van senioren 1 bijwonen. Na het maken van de foto, mochten de meiden opkomen met de spelers en speelsters van het eerste en werden ze voorgesteld aan het publiek.

Daarna werd de eerste helft van de wedstrijd van dichtbij gevolgd. In de rust was het tijd voor een verdiende snack en daarna werd de tweede helft vanaf de tribune gevolgd.
Helaas verloor Huizen deze belangrijke wedstrijd net van VIKO, maar toch hebben de D2’ers een leuke middag gehad.

Hieronder nog een aantal foto’s van deze middag. Nog een aantal foto’s zijn hier te vinden.

{gallery}/Team van de Week/20120114 D2/{/gallery}