21 mei

11 mei
Huizen F3 - Oranje Nassau F1

Huizen E1 ook kampioen op het veld

ImageZaterdag 21 mei is Huizen E1 voor de tweede keer dit seizoen kampioen geworden. Nadat in de zaal al de eerste plaats in de 2de klasse werd behaald, werden de pupillen nu kampioen in de 1ste klasse.

De voorjaarscompetitie van Huizen E1 liep prima. Nadat de eerste twee wedstrijden werden gewonnen door de ploeg, werd er thuis tegen concurrent Victum E1 gelijk gespeeld (3-3). Een week later werd de beslissende wedstrijd gespeeld in Houten. En deze spannende wedstrijd wist Huizen net te winnen (3-4). Het kampioenschap kwam zo erg dichtbij.

Nadat Fortissimo E1 uit werd verslagen was het een feit Huizen E1 was kampioen. In de laatste thuiswedstrijd was het dus tijd voor een feestje. TZ E1 gaf goed tegenstand en de einduitslag was 3-3. Geen overwinning dus, maar wel een kampioenschap.

En dat werd gevierd met bekers, snoep, een diploma’s. En zo werd het seizoen door Huizen E1 met een geweldig resultaat beëindigd.

Hieronder kampioensfoto. Staand van links naar rechts:  Roy, coach Betty, Milou Hardeman, Milou van Velzen, Thijs, coach Evelien, Mathew en Matthijs. Zittend van links naar rechts: Maud en Loubna.