23 maart
Furore D2 - Huizen D2

Nieuws uit de Bestuurskamer

Nieuws uit de bestuurskamer - 7 maart

Het laatste nieuws uit de bestuurskamer dateert al weer van vijf maanden geleden.
Dit betekend dus dat we inmiddels vijf vergaderingen verder zijn.
De hoogste tijd voor een up date.

Al enige tijd staat ledenwerving en behoud op de agenda en belangrijk punt waar we als bestuur met een gedegen plan willen komen.
In een breder kader kan ook gezien worden de betrokkenheid bij de club en de sfeer in de kantine.
Ten aanzien van ledenwerving en behoud zullen we op korte termijn met een actieplan  gaan komen, waarbij belangrijk is dat dit door meerdere mensen gedragen zal moeten gaan worden.

Bij het punt de sfeer in de kantine is er een binnenhuisarchitect die een ambitieus plan heeft opgesteld om het wat gezelliger te laten zijn in de kantine.
Maar alleen met een verbouwing zullen we het niet redden.
De betrokkenheid bij de club baart ons als bestuur wel zorgen.
33 personen op de JAV
25 personen op de nieuwjaarsreceptie
40 personen op de vrijwilligersavond
27 personen die zich hebben opgegeven voor het kamp
Zomaar een aantal momenten waarbij je als bestuur je afvraagt: Hoe komt dit!!!

Elke vergadering komt het wel en wee binnen de verschillende commissies aan de orde.
En op dit moment lijkt het erop dat er aan het einde van het seizoen toch een aantal mutaties gaan plaats vinden.  Dus een reden voor het bestuur om de bezetting van alle commissies eens tegen het licht te houden.
Daarbij komt dat Jaap heeft aangegeven dat hij in oktober (met de JAV) zijn functie als voorzitter gaat neerleggen.
Kortom een hoop werk te doen.
Als bestuur hebben we er het volste vertrouwen in maar hebben daarbij wel de hulp van iedereen heel hard nodig!