Toch een klein beetje korfballen tijdens deze periode? Leen een korf!

Nu we door de corona-crisis tijdelijk niet kunnen korfballen wil de KV Huizen zijn korven uitlenen aan onze jeugdleden, zodat ze toch nog een klein beetje kunnen korfballen. Zou je het dus leuk vinden om tijdelijk een korf te lenen, geef dat dan door via sportzaken@kvhuizen.nl. Zet in de e-mail je naam, je team en de lengte van de korf die je zou willen lenen. (2,5m is F-jeugd, 3m E en D- jeugd en 3,5m C-jeugd en ouder).

Omdat we geen onbeperkt aantal korven hebben, geldt op is op! Om niemand onnodig teleur te hoeven stellen, graag alleen reageren als je het materiaal daadwerkelijk gaat gebruiken.

Door een korf te lenen ga je akkoord met de voorwaarden, zoals hieronder beschreven:

1. Maximaal 1 korf (bestaande uit steun, paal en mand) per gezin.
  2. De lener is verantwoordelijk voor het materiaal gedurende de leenperiode. Dat betekent dat hij er zorg voor draagt dat het materiaal netjes behandeld wordt en op een veilige plaats wordt opgeslagen.
  3. Bij beschadiging of verlies van het materiaal is de lener verantwoordelijk voor de kosten van herstel of vervanging. Beschadiging is ter beoordeling van het bestuur van de KV Huizen.
  4. De lener is verantwoordelijk voor veilig gebruik van het materiaal gedurende de leenperiode.
  5. Het uitgeleende materiaal is uitdrukkelijk bedoeld voor eigen gebruik. Het is -in navolging van de door de overheid gestelde maatregelen- niet toegestaan de korf te gebruiken om in groepsverband te sporten. Bij klachten kan het uitlenen eenzijdig worden stopgezet.
  6. De leenperiode wordt direct beëindigd als de KV Huizen het materiaal weer zelf nodig heeft.