20 april
Atlantis F2 - Huizen F3

Contributietarieven

Contributietarieven en kortingsregelingen

Op deze pagina vindt u alles over de contributietarieven van de KV Huizen. Ook kunt u hier de kortingsregelingen van de KV Huizen terugvinden.

In de onderstaande tabel vindt u de contributietarieven per categorie per maand in euro's en zijn vastgesteld op de jaarvergaderingen van de KV Huizen. Elk jaar worden de nieuwe contributietarieven vastgesteld door de leden op de jaarvergadering.

Actie nieuwe jeugdleden: KV Huizen biedt het eerste jaar gratis lidmaatschap aan voor nieuwe jeugdleden t/m 11 jaar (bondsleeftijd, peildatum 1 januari).

Leeftijd* of categorie Contributie in euro per maand
Senioren (19 jaar en ouder) 28,75
A-jeugd (16-18 jaar) 21,50
B- en C-jeugd (12-15 jaar) 15,75
D, E en F-jeugd (6-11 jaar) 14,75
Kangoeroe Klup (0-5 jaar) 7,50
G-Korfbal  9,50
Walking korfbal 9,50
Overig niet spelend 6,75
Algemeen Reserve 15,00

* de leeftijden voor de contributie worden bepaald per 1 januari (peildatum KNKV).

We bieden nieuwe jeugdleden t/m D-jeugd (bondsleeftijd 11 en jonger) het eerste jaar gratis lidmaatschap aan van onze vereniging. Bij opzegging binnen een jaar wordt 30 euro administratiekosten in rekening gebracht.

Bankrekening (IBAN): NL80 RABO 0127874976 t.n.v. K.V. Huizen

De KV Huizen geeft 20% korting aan gezinnen met drie of meer betalende, competitie-spelende jeugdleden.

De vereniging incasseert de contributie per automatische incasso. Bij uw aanmelding als lid of in december 2006 heeft u deze incasso afgegeven. Indien u dit niet heeft gedaan, wordt u verzocht contact op te nemen met het secretariaat.

Een vrijwillige, door het lid geregelde automatische overboeking wordt hieraan gelijk gesteld, maar het bestuur heeft een nadrukkelijke voorkeur voor automatische incasso.

Sommigen houden liever het heft in eigen handen. Betalen kan dan uitsluitend per toegezonden factuur. Omdat de vereniging hiervoor extra kosten maakt (administratie- en bankkosten), wordt hiervoor € 1,00 per maand extra in rekening gebracht.

Het Jeugdfonds Sport & Cultuur helpt!

Is het lastig om de contributie te betalen? Het Jeugdfonds Sport & Cultuur helpt! Het Jeugdfonds Sport & Cultuur betaalt de contributie en/of benodigdheden voor kinderen en jongeren uit gezinnen waar thuis te weinig geld is.

Hoe werkt het?

Je kunt als ouder / verzorger niet zelf een aanvraag indienen bij het Jeugdfonds Sport & Cultuur. Dat kan alleen gedaan worden door een intermediair, bijvoorbeeld de leerkracht, iemand van het sociaal wijkteam, schuldhulpverlening of van jeugdzorg. Hij of zij kent de spelregels en weet of je kind in aanmerking komt. Als de aanvraag goedgekeurd is, kan je kind vaak al binnen drie weken sporten. Wil je een aanvraag indienen? Download dan alvast de ouderkaart, vul hem in en neem hem mee naar de afspraak met de intermediair.

Er is altijd wel een Jeugdfonds Sport & Cultuur in de buurt. Je vindt de contactgegevens van alle fondsen op de website van het Jeugdfonds Sport & Cultuur.

Wat is het bedrag?

Het Jeugdfonds Sport & Cultuur bepaalt het bedrag op basis van de hoogte van het lesgeld en eventueel de benodigdheden. Na goedkeuring van de aanvraag wordt de bijdrage rechtstreeks aan ons betaald. Je ontvangt eventueel ook een waardebon voor attributen die ingeleverd kan worden bij een winkel in de buurt. De intermediair kan daar meer over vertellen.

Meer weten over de werkwijze van het Jeugdfonds Sport & Cultuur? Lees hier verder.