Einde van Het Korfje - start van de nieuwsbrief en het Magazine

ImageGister verscheen het laatste Korfje, 59 nummers zijn er in dit formaat uitgekomen. Al heel wat soorten en maten van ons clubblad zijn gepasseerd. Het Bulletin en de KORF – beide op A4 formaat en Het Korfje op A5 nu als laatste.

Tijden veranderen, wensen veranderen, wij veranderen….

De laatste tijd bleven er veel Korfjes liggen in onze kantine. Misschien werden ze ter plekke doorgebladerd en niet meegenomen, via de website gelezen of gewoon vergeten, in ieder geval zonde van de tijd, moeite en natuurlijk de kosten.

Steeds meer mensen gebruiken e-mail en steeds meer mensen willen in toenemende mate via e-mail communiceren. De waardering voor een goede, met toestemming van de ontvanger, verstuurde e-mail nieuwsbrief is erg hoog. Onderzoek heeft uitgewezen dat e-mail nieuwsbrieven veel vaker geopend en gelezen worden dan traditionele manieren. Zoals veel sportverenigingen, winkels en bijvoorbeeld merken gaat iedereen steeds meer over op nieuwsbrieven via de mail. Ook wij willen hier graag op inspelen naar onze leden…

Op naar een digitale nieuwsbrief! Daarnaast zal er een full-colour Glossy magazine als clubblad uitkomen. Dit zal een schitterend tijdschrift worden om lekker in te lezen over wat er allemaal gebeurd binnen de vereniging, de KNKV en veel meer. Ook worden sponsoren en leden uitgelicht en er komen specials in welke we voorlopig nog even niet verklappen! Aan het begin van het veldseizoen zal het eerste nummer verschijnen. Nog even afwachten…

E-brief (nieuwsbrief via internet)
Wim van As zal de nieuwsbrief gaan verzorgen. Dit wordt op A4-formaat aangemaakt en zal als pdf-document verzonden worden. Je kunt het natuurlijk altijd nog uitprinten als het toch liever echt in handen hebt.  Inhoud:

• Mededelingen (dringende)
  • Uitslagen
  • Zaalcommissarissen
  • Kantinediensten
  • Activiteiten
  • Oud papier rooster

Het is een wekelijkse nieuwsbrief en zal iedere maandag verzonden worden naar de leden.  Dit zal via het adressenbestand van Wim verlopen. Wil je een adres aanmelden of wijzigen mail dan naar nieuwsbrief@kvhuizen.nl.

Magazine
Naast de nieuwsbrief zal de KVH drie tot vier keer per jaar een full-colour Magazine uitgeven.
Het KVH Magazine wordt een tijdschrift op A4 formaat en verschijnt drie tot vier keer per jaar. Het magazine staat vol met allerlei informatie over de KVH, maar ook over korfbal in het algemeen en andere sportgerelateerde onderwerpen. Het KVH magazine wordt naar alle leden gestuurd en ligt ter inzage in meerdere, openbaar toegankelijke instellingen.